XCEL – Doświadczony producent
XCEL założył Ed D’Ascoli’ w sypialni swojego domu, umiejscowionego w Sunset Beach. Do dziś ponoć surferzy z każdego zakątka Ziemi, serfują w okolicach tego legendarnego miejsca. Przeznaczeniem marki stało się stworzenie najbardziej nowoczesnego produktu specjalistycznej odzieży do surfowania, która zrewolucjonizuje rynek i odnowi rozwój materiałów i konstrukcji.
W roku 1990 gwałtowny rozwój doprowadził do przeniesienia siedziby na Haleiwa w Hawajach oraz otwarcia magazynu w Kalifornii. Dzięki sukcesom w branży w surfingu oraz idealnej lokalizacji XCEL postanowił poszerzyć swoją ofertę o specjalistyczne produkty do nurkowania rekreacyjnego. Dziś są specjalistami w produkcji kombinezonów do: nurkowania, surfowania, odpornego na działanie UV, paddle and wake. XCEL wprowadził do życia proekologiczne projekty. Sama siedziba jest zasilana energią słoneczną. Firma stosuje ekologiczne materiały, jak tylko się da.
Często jest w użyciu kamień wapienny jako składnik do wszystkich neoprenów i klejów, służących do przyszłych ubrań. W przypadku produktów tropikalnych i zimnowodnych dla mężczyzn, kobiet i młodzieży, firma kładzie jakość na wydajność, czyli: maksymalną rozciągliwość i trwałość, szczelność konstrukcji szwów i odpowiedniego dopasowania, które sprawia wrażenia szycia na miarę. XCEL został czterokrotnie wybrany przez Stowarzyszenie Producentów Przemysłu Surfowego (SIMA) na „wetsuit of the year”. XCEL dotarł również do Europy jako XCEL Europe. Dystrybuuje i zarządza nim Daniel Surf Ltd, czyli rodzinna firma z siedzibą w Playmuth, zajmująca się branżą dystrybucji surfingowej przez 15 lat. Założył ją były mistrz surfingowy — Steve Daniel. Jeśli chodzi o Polskę, XCEL to przede wszystkim sklepy online. Niestety w naszym kraju nie są dostępne tradycyjne punkty sprzedaży. Takowe można spotkać dopiero we Francji, Holandii, Skandynawii, a przede wszystkim w Wielkiej Brytanii.
Oferta
Sklep XCEL został podzielony stosownie na dwie główne kategorie: mężczyźni, kobiety oraz młodzież, oraz mniejsze podkategorie (np. Całe kostiumy, kostiumy sprężynowe itp.) Sama strona sklepu jest dość czytelna i obfita w przygotowane zdjęcia czy grafiki. Na początku ukazują się produkty, których wzory właśnie powstały. Nad propozycjami można wybrać odpowiedni filtr (np. Od koloru, rozmiaru, przedziału cenowego, po grubości i sezon). Warto zwrócić uwagę na zakładkę z przeceną i okazjami cenowymi. Ona również jest rozbita na trzy główne kategorie. Wyprzedaż sięga czasem rzędu nawet 50 procent zniżki, chociaż najwięcej produktów jest osadzona w przedziale -40-procentowej. Sensowne jest zrobienie zakupów na wartość powyżej 100 euro, by otrzymać darmową dostawę.
Dodaj komentarz